Łącząc doświadczenie w biznesie ze swoją pasją, pomogę usprawnić pracę Twoją i Twojej firmy.
Doświadczenie
Prowadzę szkolenia z Word, VBA Excel i Power Query, ale najczęściej z programu Excel. Ten ostatni program jest moją specjalnością. Szkolę z niego na każdym poziomie zaawansowania, zarówno podstawowym, jak i bardzo zaawansowanym, indywidualnie i w grupach zorganizowanych.
Uczestników kursu podstawowego wprowadzam w tematykę, budując ich umiejętności, następnie podnosząc pewność siebie. Zdobyta wiedza i umiejętność jej wykorzystania to kapitał i wartość na rynku pracy. Te szkolenia, przeznaczone są dla każdego, kto ma sporadyczną styczność z programem, również dla młodzieży, osób po 50 roku życia, osób chcących się przebranżowić i pozyskać nowe umiejętności.
Uczestnikom szkoleń bardziej zaawansowanych i specjalistycznych pomagam usystematyzować i poszerzyć wiedzę oraz zastosować ją w codziennych zadaniach. Odpowiadam na zagadnienia i rzeczywiste problemy z jakimi spotykają się w swojej pracy. Usprawniam ich codzienność wdrażając praktyczne rozwiązania mające podnieść ich kompetencje i pokazuję jak umiejętnie je wykorzystać.
Dopasowuję się do potrzeb i umiejętności uczestników szkolenia. Tempo szkolenia dostosowuję w trakcie – czasami modyfikując program na bieżąco. Galop przez zagadnienia Excela jest moim wrogiem. Nie prowadzę wykładów z Excela, a praktyczne ćwiczenia. Moją energię czerpię z aktywnego udziału kursantów w szkoleniu, dzięki temu tworzę atmosferę, w której uczestnicy czują się komfortowo.
Dlaczego Excel? Powodem jest bak cierpliwości przy wykonywaniu żmudnych zadań, chęć uzyskania szybkich wyników, po części lenistwo, które dodaje kreatywności w Excelu i chęć przełamywania powiedzenia: “tego się nie da inaczej zrobić”.
Dlaczego szkolenia? Po wielu latach zauważyłam, że lubię dzielić się wiedzą i radość czerpię z tego jak ktoś z niej efektywnie korzysta. Często towarzyszyła mi frustracja, którą odczuwałam wobec braku znajomości tego narzędzia przez wielu ludzi, często wynikająca z lęku przed nim. Zrozumiałam, że tak się dzieje, ponieważ nikt dotąd nie poświęcił im czasu i nie wyjaśnił w prosty sposób, o co w nim chodzi. Zaczynałam od osób w moim zespole, aby razem budować wspólne narzędzia, a potem dopisywali się ludzie z innych działów i tak się zaczęło… Teraz wykonuję to profesjonalnie i cieszy mnie każdy mały uśmiech wśród kursantów jak coś im wyjdzie w “tym Excelu”. Mała rzecz, a cieszy 😉
Oferuję różnorodne szkolenia, dostosowane do indywidualnych potrzeb i poziomu umiejętności uczestników. Niezależnie od tego czy jesteś młodą osobą wchodzącą na rynek pracy, osobą 50+ chcącą zdobyć dodatkowe kwalifikacje, czy specjalistą, który chce podnieść swoje kompetencje, wśród moich szkoleń znajdziesz takie, które spełni Twoje oczekiwania.
Opinie z ankiet poszkoleniowych
Marzena jest super prowadzącą, posiada szeroką wiedzę i potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania. Cieszę się, że trafiłam na taką trenerkę. Podczas szkolenia tworzy miłą atmosferę i daje dużo fajnych wskazówek.
Pani Marzena Andrykowska jest doskonałą wykładowczynią. W jasny i kompetentny sposób przekazuje wiedzę. Jest bardzo sympatyczna, cierpliwa i doskonale potrafi zapoznać nowicjuszy z pojęciami Excela. Polecam!
Marzena, świetny szkoleniowiec. Właściwa osoba na właściwym miejscu. Bardzo otwarta na potrzeby swoich uczniów. Informacje przekazane w sposób bardzo ciekawy, świetnie przygotowana do zajęć merytorycznie.
Jak Excel to tylko z Marzeną! W końcu przestałam się go bać 🙂 Szkolenie było bardzo merytoryczne i prowadzone w bardzo miłej atmosferze, nie przeładowane teorią, wiele praktycznych ćwiczeń. Po prostu super! Dzięki.
Duża otwartość na grupę, bardzo dobre merytorycznie przygotowane przykłady odzwierciedlające rzeczywiste zagadnienia z pracy!